Thursday, November 11, 2010

kerjaku untuk arie nie..

assalamualaikom semua....
thanks coz sudi baca blog aku nie..
sajer jer ari nie aku nk buat luahan perasaan dkt blog aku nie...
aku tgh tension sgt dengan kerja..dengan hal keluarga walaupn xkawin lg..dengan hal2 pesonal aku..
aku nk luah nie..nk ringan beban kepala aku yang dh berserabut gila...

hal kerja.....aku diberi tugas buat BQ bill of quantity tahu kn? klu org ambil engineering nie mst tahu  terutama QS...dh la aku punya  link bkn QS aku punya link as a engineer..walaupn aku kena tahu bab2 nie tapi aku xpernah buat..ermmm contoh plk xde..sakit otak aku mencari..nnt boss tanya aku dh siap ker belum mati aku nk jawab apa..tension..tension..

hal personal...aku dpt Mtest untuk KPLI..ari sabtu nie test 13hb 11...dkt pelabuhan klang...nk g xtahu jalan maklumlah aku nie bukan org selangor...xpergi syg plk..bkn senang kan..lagipan impian aku n naluri aku nie nk jd cikgu jg..nk berhidmat untuk masyarakat n negara serta agama la katakan..ermmm nk g dengan keta,keta plk buat hal, nk g dgn moto aku rs cam jauh plk..ermm harap2 allah permudahkan urusanku...
hal family... ermmm hal nie aku rasa xperlulh aku cita..biarlah aku n org tertentu jer y tahu...

tu jelah...tp aku rasa pala aku nie sm jer rs..xilang jg...aduh...

No comments:

Post a Comment