Monday, December 6, 2010

aku budak minang

Aku baru jer abis baca buku yang bertajuk "aku budak minang".. aku rasa ramai yang dh mbacanya terutamanya golongan2 org y memintati komik..n aku pn rasa ramai jg yang xbaca lg..walaupun buku @ kisah nie dh lama dh keluar..

Apa pn aku sgt teruja bc buku nie..wlaupun pd mulanya kawan ofic aku offer aku bc aku mcam mlas2 jer...yerlh aku nie bkn minah membaca sgt terutamanya komik2 nie..

Fuuuhhh bila dh baca gua cakap lu..ermmm mcam nk bc and bc lagi hinggalh abis...byk pengajaran n pedoman yang blh kita ambil dari cita tu...dalam ketawa bc buku tu boleh jg aku bergelenag air mata mbacanya..cian ujang..wht ever and of the story ujang megecap kebahagiaan..tgu kawan aku beli and offer aku bc untuk Aca adik ujang punya story plk...hehehehe..

Best..Best..and Best...5Star...=)





2 comments:

  1. dah lama citu tu..baru nak baca ke?hehehe

    ReplyDelete
  2. ermmm tulh pasal..nk wat cam mana minyak abis tu y lmbt..xper2 y penting bc kn..kn..kn..=)

    ReplyDelete