Wednesday, December 1, 2010

moto owh moto


hai semua..assalamualaikom..thank coz sudi melawat blog biskut-atun...
Ermmm ari nie aku kerja cam biasa..boring coz xde kerja nk buat..so layanlh blog jap bc apa yang patut...
Semalam nasib malang aku la..huhuhu...buka-buka laptop plug meletop plk..ingatkan fius terbakar g kedai nk tukar, tgk2 adapter power aku yang rosak...nk beli baru y ori mmang xmampu,,so carilh y murah2 punya...tp kedai computer dkt usj tmpat aku kerja nie kurang la..so y jual semua mahal2...tension2 ..on the way balk kerja dlm hujan..tiba2 moto plk buat hal dok pancit...nasib la naik sorg, lgpn tayar tu pakai tiubless klu x mahunya kena tolak..owhhh mmng aku xsanggup..g kedai suruh tampal org kedai check tgk2 tayar aku yang dh rosak..dia tanya nk tukar ker x rm55 so aku ckp hold dula la gaji xmasuk lg...aku tukar minyk itam dgn filter jer..tu jer y mmpu buat masa ni..engine moto pn buat hal nk kena tukar baru..sakit otak..tu baru pakai moto...klu la keta ermmm makan megi jerlh...huhuhuhuhu...tah la dunia2..wht ever i hope dlm kesempitan ada kelapangan insyallah..


2 comments: