Tuesday, December 14, 2010

dlm sejarah hidupku

assalamualaikom and salam 1 malaysia...


Ermmm ari nie aku nk bercerita pasal apa yang berlaku masa lunch td..huhuhu..td lunch aku naik moto kwn aku..bdk opiz la..dia pn pimjam moto brother dia..so dia nie xtahulh sgt pasal moto tu..nk buka seat pn dia xtahu cam mana..hehehhe


Oklh sambg blk..than naiklh moto.. aku ada ckap dgn kwan aku masa ats moto.."wei moto ko nie minyak dh nk abis nie"..so dia pn ckp"ha tulh pasal, tp aku nk buka seat pn xtahu cam mana. xpelh jumpa petrol pump dkt dpn nnt kita isi minyk"..so aku pn roger jerlh dh dia ckp cam tu..kitaorg lunch naik 2 moto y kwn aku sorg lg tu naik SQter.. dh half jln aku dh rasa lain jer moto tu..bunyi pn puttt..puttt..semput..aduh aku rs minyk dh out nie..than dgn slownya moto tu mati..wwwhhaaaa...dh xsilap lg...mamng tu y terjadi..


Nasib la naik 2 moto..so aku ditinggalkn di tepi jalan bersama2 moto y bukan milik aku dok cangak tungu diaorg beli minykkk.ada ke patut diorg tigal aku sorg2..xpatut2..nasib xde org ngorat..huhuhuhu..


wht ever after 15mint, diorg pn dtg dgn minyak 500ml y botol mineral y kecik tu..huhuhu..naiklh hingga sampai petrol pump..fuhhhh nielh kali pertama aku,,sejaka aku pakai moto selama 6tahun..xpernah2 jadi..


oklh tht all for 2day..next time ada cita y luar biasa i story utk u all y sudi mbaca yer..dh bc follow ler i ok..wassalam..

No comments:

Post a Comment